thanks for everything...

Saturday, September 12, 2015

Demo iron

Assalam semua..
hari ni nak cerita pengalaman memula dpt customer yang beli iron..masa tu baru 2 minggu join Amway,kisahnya..customer ni datang kedai..so as biasa sy akan promote benda baru..
Secara berseloroh saya bgtahu dia..x nak cuba iron yang tengah glemer skang?hehe..
Customer sy tu pun cakap..eh ada ke?
So sy exlain la panjang lebar tentang apa yang hebat sangat pasal iron philips ni..
-Dia cepatkan proses menggosok
-Kalo terleka..iron ni akan otometik off..bijak kan?hehe..sesuai la bg yang pelupa macam saya.
-x payah setting suhu..iron ni akan detect sendiri suhu yang perlu mengikut kesesuain material kain.
-free iron board yang besar gedabak tu..bab free saya suka..customer pun mesti suka jgk kan?

ni Mommy dia..dia beli untuk hadiahkan pada mak dia,
mak dia suka sangat bab iron baju,sampaikan tshirt yang pakai buat basahan kat rumah pun mak dia iron,ayah dia mmg kena marah kalo pakai baju yang dia belum..hehe
isteri solehah sungguh..kalo nak comparekan dgn sy..mmg kalah teruk la..hehe.

*Nila rupa iron dengan board tu. lawa kan?

Alhamdulillah..selesai demo pertama saya pd malam tu. Syukur..permulaan yang baik dalam dunia Amway.

Sapa berminat nak join Amway boleh whatsapp saya ke 012-937 8235.

Antara barangan yang selalu stock cepat abis
-periuk tekanan Noxxa
-Iron..

Apapun bidang kita ceburi..mestila dengan usaha yang bersungguh sungguh..baru la hasilnya pun best..


Azwa
012-937 8235

No comments:

Post a Comment