thanks for everything...

Tuesday, September 22, 2015

Sabtu lepas,pertama kali saya hadir ke seminar Amway di Penang. Alhamdulillah,banyak ilmu yang saya dapat dr seminar itu..perkongsian dr leader leader yang hebat.. Allahuakbar..dugaan mereka sebelum sampai ke tahap itu sangat sangat hebat.

Nampak tak muka kami laki bini yang gembira..sebelum tu cik bini nangis ye..sbb teringat anak anak yang kena tinggal..hehe..demi ilmu ke redah jua banjaran titiwangsa..nasib bahu si baju putih tu besar,so boleh tumpang nangis..haha..

Ramai yang hadir,semua excited..alhamdulillah..suka tgk ramai yang nak menuntut ilmu dan nak naikkan taraf hidup..dan maknanya makin ramai la orang kita yang minat niaga..petanda yang baik tu kan? Alhamdulillah..syukur.

Ni memang kejutan dari team amway...tgk tak muka saya terkejut?
Masa ni sy dan suami di invite naik atas stage sbb meraikan sempena dpt buat sale tinggi dalam bulan ni..Allahuakbar..terharu sungguh rasa.
 Ni semua kawan2 yg buat top sale..12%..kira ok la bagi beginner macam kami ni.
 Hubby tolong cakap bg pihak saya...hehe..sy dah nerves tak boleh cakap..
Ni semua photo ehsan dr my upline..sangat2 menyokong saya dr segi mental dan apa sj yang saya tak faham..

InsyaAllah...akan cuba buat yang terbaik lagi..

Apapun bisnes yang kita buat,buat la bersungguh sungguh..tak kira la dalam Amway or bidang bisnes yang lain..janji buat sungguh sungguh.

Dan pada sapa2 yang tak tahu lg nak buat bisnes apa..boleh cuba Amway..memang best sgt..income pun ok..janji kita buat..bak kata my upline..
kita buat ke..kita tak buat amway...Amway tetap maju ke depan..
sudah 40 tahun dah..wuuh...bukan 1 tempoh yang singkat tu.

Sekian untuk hari ini.
Azwa
My Amway
WhatsApp ke 012-937 8235

No comments:

Post a Comment